Een paar jaar geleden maakten we voor het Bosbod in Noord-Sleen een nieuwe website. Alieke Eising zorgde voor de huisstijl, inclusief nieuw logo.
Over de oplossing die we voor de abonnementen hadden gemaakt waren we niet tevreden.
Mijn Bosbad
We hebben het systeem dit jaar gemoderniseerd. Het is een mooi systeem voor het aanvragen, betalen en bekijken van de abonnementen geworden. Snel en betrouwbaar. Via de Mijn Bosbad-omgeving krijgen abonnementhouders inzicht in bestellingen en kunnen ze persoonlijke gegevens wijzigen. Helemaal up-to-date!
Voorverkoop
De wens van bosbad Noord-Sleen was om de voorverkoop vroeg te starten. Het seizoen van het buitenzwembad start eind april. Door in het begin van het jaar de bestellingen mogelijk te maken hebben aspirant-abonnementhouders ruim de tijd om een abonnement te kopen. De afrekening van de aanvragen gebeurt via iDeal.
Na de voorverkoopperiode verhoogt het systeem de tarieven automatisch.
Print of digitaal
Het systeem maakt per abonnement een pdf. Abonnementhouders hebben de keuze.
1. de pdf printen; aan de kassa is een hoesje verkrijgbaar
2. de pdf tonen bij de kassa
Niet iedereen is digitaal vaardig
Voor een aantal abonnementhouders is het digitaal aanvragen te lastig. De medewerkers van het bosbad kunnen voor deze abonnementhouders een pas aanmaken en printen. Voor wie het aanvragen niet lukt: een telefoontje naar het zwembad of een bezoekje aan de kassa is voldoende om dat te regelen. In de praktijk blijkt dat een heel beperkt aantal te zijn. De meeste abonnementhouders lukt het probleemloos om zelf een abonnement te bestellen en kopen.
Kijk op https://abonnement.bosbadnoordsleen.nl